Taqwa...

Thursday, June 02, 2011
Sudah terbukti depan mata..
Sudah terasa dalam jiwa..
Rupa dan harta...
Bukan penentu di dalam sana..

Tapi taqwa dia pada Sang Pencipta...



Nota 1 : Besok, dah masuk 1 Rejab...jom puasa sunat nak?


19 comments:

nur aisya humaira said...

Assalam kak..:)

jom2,kte puase..:)

IMANSHAH said...

hurm bagus ni

Yan said...

tulahh.. tp tak sure boleh tak. takut bocor separuh jalan...

Abd Razak said...

Assalamualaikum saudari afida,

Moga Allah anugerahkan buat saudari kesihatan yang baik dan ketaqwaan kepada~Nya yang semakin kukuh dan tetap...amin

Jika kita berjaya mengharungi jalan yang penuh dengan duri & onak berbekalkan dengan taqwa, sabar, iman dan sebagainya, maka Allah akan balas dengan kebaikan setimpal dengan apa yang kita amal dan usahakan...insya Allah

Afida Anuar said...

Aisya-->Waalaikumusalam dik aisya.jom;)

Shah-->apa yang bagus tu shah? puasa jom..;)

Kak Yan-->he he kak yan..insyaAllah tak bocor..insyaAllah tak..

Abdul Razak-->Waalaikumusalam saudara abdul razak, Aminn...Aminn... insyaAllah saudara.. moga saudara pun begitu jua...

InsyaAllah..moga semuanya ikhlas kerana Allah..

Norsha said...

Fida,
taqwa yg indah...pengubat segala gundah...

nurkass said...

setuju..
takde maknanya dgn rupa dan harta jika taqwa hanya sekangkang kera..

erkk..takleh join lah..ishhhhh

Kakzakie said...

Bila taqwa da di dalam hati automatik keindahan segalanya dapat dinikmati.

menusuk hati said...

Isnin ni kot baru nak warm up posa..hehe..

Pn Kartini said...

ketaqwaan yang pastinya menjanjikan kebahagiaannya di sana...:)

IMANSHAH said...

jom join

http://blogpilihanmalaysia.blogspot.com/2011/05/pra-bpm-2011.html

senyumSOYA said...

insyaallah..(^^!

Afida Anuar said...

Kak Norsha-->InsyaAllah kak..pengubat segalanya..

Kass-->sekangkang kera eh kass, he he.. ingatkan ni merujuk kat kawasan je, he he

Kak Zakie-->Kak Zakie, itulah yang sebenar-benar kebahagiaan...

Menusuk Hati-->he he..Isnin pun takpe pakcikL:p

Kak Tinie-->Aminn..insyaAllah kak tinie..;)

Shah-->nanti saya undi shah;)

Senyum Soya-->;)

maya amir said...

x dpt puasa 1 rejab ari tu...bendera merah sudah naik..adehhh

Afida Anuar said...

maya, takpe2.. nnti bendera merah dah turun boleh sambung puasa.;)

sahromnasrudin said...

assalamualaikum fida..ari nie 6 rejab..mestia wak sedang berpuasa kan..selamat berpuasa ya

Afida Anuar said...

Waalaikummusalam sahrom..oh. mana awk tau? ...insyaAllah.. thanks sahrom;)

intan.maisarah said...

:)

Afida Anuar said...

:)

 

Browse