Istikharah Cinta...

Sunday, May 29, 2011
Taman Saujana Hijau, 28 Mei 2011. 6:05pm.


Hibernate seketika, mencari rasa.
Rasa ada...

22 comments:

senyumSOYA said...

nak nyanyi sket bley kak fida?

"rasa cinta pasti ada
pada makhluk yang benyawa.."
sambung sdiri..

heheh...saya ada terbaca buku
"la tahzan cinta"

bley bagi sket kekuatan dalam hadapi persaan hati saya..
alhamdulillah..^^!

jgn hibernate lama2 ya.. t jealous veruang kutub..
have a nice day akak..

Norsha said...

Istikharah Cinta?....moga mendapat petunjuknya....

IMANSHAH said...

semoga rasa itu membawa bahagia

menusuk hati said...

sekali sekala muhasabah diri semasa hibernate..

Afida Anuar said...

Senyum Soya-->kalau tak pandai nak sambung macam mana? he he.. ada juga akak terbaca tu.. insyaAllah tak lama... tak lama... ke dah kembali ni.. entah..we'll see.. i'll see you when i see you;)... u too dik have a nice day!

Kak Norsha-->Aminn kak.. doa2 kan eh.

Shah-->Aminn...moga2. Thanks Shah..

Menusuk Hati-->muhasabah diri, mencari erti, menguat hati...semua;)

fuad ansari said...

Ada rasa manis tak??
Ke kurang manis?? (",)

aliff muhammad said...

Cinta tidak bertambah kerana kebaikkan, tidak berkurang kerana kejahatan.

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

apabla jumpa rasa, ketenangan tue pasti kan tiba kan

Adinda Amy Sensei said...

hai kak fida...apa khabar?


rasa cinta yang indah selalu ada dalam dada kita...moga bahagia selalu

Kakzakie said...

Tidak salah berhibernate sesekali asal jangan membuat hati bertambalah lara....

Kalau tak ada rasa itu abnormal sayang....

Pn Kartini said...

Assalamualaikum my dear..:)

Berhibernasi.....
mendiamkan diri
Mencari kemanisan..
erti rasa rindu!

er..er...
rasa rindu ekk?;)

Tirana said...

Fida, jangan hibernate lama2 sangat, nanti ada orang kerinduan..hehehe

Tirana said...

Fida, jangan hibernate lama2 sangat, nanti ada orang kerinduan..hehehe

shameel Iskandar said...

moga mendapat petunjuknya. petunjuk dari Pencipta Cinta.

daddyzkool said...

rasa ada peciptanya.

Abd Razak said...

Assalamualaikum saudari...

Moga dilimpahkan kesihatan yang berpanjangan serta ketenangan jiwa.

Mengawasi diri dalam mencari rasa..

Afida Anuar said...

Fuad-->err..ada masin2 sket ni Fuad.. hihi

Aliff-->Allah...Aliff, fida tak pandai nak berpuitis macam aliff..heh!

Sahrom-->Waalaikumusalam sahrom..insyaAllah..pasti..akan ada..rasa..;)

Amy-->hai dik amy..alhamdulillah akak sihat2 jah ni..moga bahagia selalu jugak dik..

Kak Zakie-->InsyaAllah kak zakie, bukan bertambah rawan..tapi bertambah sayang..err.. he he

Kak Tinie-->Waalaikumusalam my dear kak tinie..opss, rindu rinduan gitu kak tinie...hik...

Kak Tirana-->he he..kak tirana ke yang rindu tu? dah habis hibernate pun kak tirana..dari minggu lepas yang tak update tu, tengah hibernate la tuh..hik

Shameel-->Aminn..doa2 kan eh shameel..moga yang terbaik

Daddyzkool-->yeap...rasa sentiasa dipegangi..

Abdul Razak-->Waalaikumusalam saudara abdul razak... alhamdulillah..moga saudara pun begitu jua.. insyaAllah saudara, akan cuba awasi sebaik mungkin..

nurkass said...

emm..
sejuk mata memandang gambar tu..
nak hibernate gaklah..hehe

DAMAI SURIA said...

Apabila Istikharah Cinta bertemu Ayat-Ayat Cinta.ehem bolehkah begitu..

Afida Anuar said...

Kass-->eh jangan kass, jangan..nanti ada orang rindu.. hik..

Damaisuria--> eh boleh..boleh..kenapa tidak boleh pulak.. he he.. btw, mendalam maksud tu..

Mutiara Bernilai said...

pernah dengar lagu istikharah cinta? best!


kat mane taman tu? nak p situ dgn fida bley x?

Afida Anuar said...

my dear mutiara.. pernah dengar lagu tu..best jugak la..

ohh taman saujana hijau ni kat precint 11, putrajaya. nampak dak bangunan tinggi tu... haaa, tu la rumah fida. Nanti datang cni jangan lupa roger tau, nanti fida bawak mutiara jalan2 kat taman ni..cantikk sangat..kalau pi sini rasa mcm pi salem kool planet tu, ingat dak iklan salem ni? he he

 

Browse