Dekat, Tapi Jauh...

Thursday, May 13, 2010
Wherever you may be...

What's the story?

......

13 comments:

Tirana said...

Wherever you may go..
I follow you...hehehehe

munn said...

a single line
told us thousands of stories
"..and verily, after each difficulty,
there's sure to be relief."

Y(~,*)Y

Abd Razak said...

I'm tired...!!

bspotgurl said...

Whatever you will do
I will support you
hihik.. u take care babe!

penjejak maya said...

yang jauh tu didekatkan..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Walaupun Allah memperlihatkan jauhnya disegenap ufuk/penjuru dunia tanda2 kekuasaan dan petunjuk Allah (Surah AlFussilat:53 سَنُرِيهِمۡ ءَايَـٰتِنَا فِى ٱلۡأَفَاقِ وَفِىٓ أَنفُسِہِمۡ حَتَّىٰ يَتَبَيَّنَ لَهُمۡ أَنَّهُ ٱلۡحَقُّ‌ ) namun dgn adanya internet dn penghirahan, maka kesemuanya menjadi dekat. Apa yang paling penting ialah lapang dada menerima kebenaran dan petunjuk Allah SWT ( Surah AlAn`am:125 فَمَن يُرِدِ ٱللَّهُ أَن يَهۡدِيَهُ ۥ يَشۡرَحۡ صَدۡرَهُ ۥ لِلۡإِسۡلَـٰمِ‌ۖ وَمَن يُرِدۡ أَن يُضِلَّهُ ۥ يَجۡعَلۡ صَدۡرَهُ ۥ ضَيِّقًا حَرَجً۬ا
Jadi tidak hairanlah semasa Rasulullah saw di Mekah lagi, apabila Shuib ArRommi r.a. berada di Rom dan Salman AlFarsi yg berada diTehran sanggup berhijrah meninggalkan kpg halaman utk mencari petunjuk yg telah sampai di Mekah! Wallahualam

Rashid said...

rindu le tu.. hehe

uNcLeJoE said...

hmm hari tu 'kamu'
hari ni 'you'

hmm siapa ekk?
hmmmmmm

ada la kan......hihihi

nahmy said...

the story is within you...

MaizaC'Joe said...

salam

ehemm... dekat tapi jauh.. jauh terasa dekat jer.. so.. erat2kan lah.. hehe... busy ka tue.. moga sihat ya..

Afida Anuar said...

Kak Tirana-->Alamak...jangan kak tiranaaaa..hehe

Munn-->yeap..kadang2 macam tu la hidup ni...eh ada kaitan ke komen aku ni dengan komen ko?ehehehe

Abdul Razak-->saya juga saudara... tired...separuh hari kat pusat servis kereta hari ni..huhu

Bspotgurl-->thanks darling..u too...

Penjejak Maya--> Yang dekat dimesra-mesra kan..hehe

Tajnur-->Waalaikumusalam wbt... Alhamdulillah dengan kemajuan teknologi, dakwah islamiyah dapat di sampaikan ke ceruk dunia..

Cikgu Rashid-->tau tau je cikgu rashid ni:P:P:P.. selamat hari guru!!

UJ-->takde sapa-sapa pun UJ..serius...

Nahmy-->yeap..i think so...

Maiza-->Alhamdulillah, sihat2 ja maiza..harap maiza pun sama.. yang jauh didekatkan..yang didekat dimesrakan..yang mesra diserasikan..tiru ayat aziz desa pulak..hehe

Sesumpah said...

I'M HERE!


CAN'T YOU SEE?


:)

Afida Anuar said...

Yer..nampak!!! nampak!!!

^-^:P

 

Browse