Terima Kasih Kerana Semalam Itu...

Tuesday, April 27, 2010
Fida, yang tak sudi tu juga la yang kita nak pandang kan?

Tapi tu zaman dulu-dulu la..zaman buta mata hati. Zaman sekarang, zaman dah celik semua benda ni, aku dah tak pandang dah rasanya kisah dulu tu, aku pandang depan je...eceh.

Orang kata pandang depan, baru ada kemajuan. Dok gitu?




14 comments:

azrin said...

setuju..setuju. pandang depan, baru ada kemajuan :)

unclejoe said...

tak tahu hujung pangkal sebenarnya ni...tapi pada UJ alangkah baiknya juga sesekali kita pandang hari belakang moga kita lebih bersedia untuk hari depan...muhasabah diri la kata orang kan..? tapi kalu duk tengok belakang sokmo..dok maju maju gok...

MaizaC'Joe said...

Salam dear...

ya.. pandang ke hadapan, tak usah pandang ke belakang.. tapi, sesekali berpaling sedikit ok juga kan. kenangan + kehidupan = pengalaman... Syukur Alhamdulillah.. sekurang-kurangnya masih di beri peluang... kan.. kan.. menuju kehadapan.. ada kemajuan.. kadang tak sempat nak fikir apa. kerja.. kerja.. sesekali tue mesti kena fikir juga... :) moga sihat & ceria selalu ya akak..

Abd Razak said...

Salam...

Pandang depan bersuluhkan dengan yang di belakang iaitu apa yg ditinggalkan Rasulullah s.a.w

shameel Iskandar said...

dlm keasyikan memandang ke depan jangan pula kita lupa menoleh sejenak ke belakang. Bukan utk bernostalgia tapi untuk diambil pengajaran.

Afida Anuar said...

Azrin-->bab ni memang kene pandang depan;)

UJ-->errk..fida pun tatau nak cerita dari pangkal sampai ke hujung macam mana..hehe..tapi UJ,bab ni memang tak leh pandang ke belakang dah..bahaya!..hahaha

Maiza-->salam maiza..mmmmmm....betul jugak kan, tuk jadikan pengajaran dan kenangan..tapi bab ni, agak berisiko sket nak dipandang2 ke belakang...erkk

Abdul Razak-->InsyaAllah saudara...saya akan ingat nasihat saudara.. terima kasih sangat2.

Shameel-->hurmm..insyaAllah shameel..jadi pengajaran di masa hadapan agar tak memandang yang tak sepatutnya dipandang..erkk..

bspotgurl said...

Pandang kedepan, tapi kita kena beringat dengan arah belakang jugak

niwtode said...

dalam maksudnya entry kali ni eh fida?

ps: pandang depan, depan juga. tapi jgn lupa tgk cermin pandang belakang dan cermin sisi :P insyaAllah tak eksiden

Tirana said...

Fida...pandang ke depan supaya tak termasuk dalam longkang...ehehehe

Afida Anuar said...

BSpotGurl-->beringat sebelum kene... jangan pandang belakang?erkk..hehe

Edot-->sangat mendalam edot, bagi yang memahami..eceh... insyaAllah aku ingat doa ko tu...;)

Kak TIrana-->hehe..yer.... haru dibuatnya kalau masuk longkang:D

aideeb said...

pandang depanla baru xterlanggar tiang..hihi

UstazCahaya said...

Salam Fida.

Masa memandu, kena jugak pandang belakang. Sama ketika memandu hati;-)

Sesumpah said...

haha betulbetul ;D

nak pilih suami pun kena tgk yang ade mase depan gak, takkan nak tgk yang pemalas je hape keh

*eh melencong pule*

Afida Anuar said...

Aideeb-->hehe..sekali sekala langgar tiang pn ok...erkkk

Ustaz Cahaya-->Salam ustaz..owhh masa memandu tu xleh pandang belakang, cuma boleh tengok cermin belakang je..kalau pandang belakang, habis la kete masuk longkang..hehehe..

Sesumpah-->owhh lagi mendalam maksudnye melencong ni..hehehe..apapun Fida sokong!!

 

Browse