Diculik 'little green man'...

Thursday, August 27, 2009
Menghilang secara tiba-tiba memang agak misteri. Namun bak kata PM kita yang mengetahui punca kekalahan teruk BN di Permatang Pasir, dia tahu punca kekalahan parti kesayangannya itu,namun dia enggan mendedahkannya . Begitu juga dengan aku. Aku tahu mengapa aku terpaksa 'menghilangkan diri' buat sementara, namun aku tidak betah untuk aku menceritakannya.(konon..hehehe).

Maaf kepada semua yang berkunjung. Maaf kerana tiada kesempatan untuk melawat blog teman-teman semua, apatah lagi untuk meng'update' blog sendiri. Terasa amat ketinggalan dengan khabar terbaru dari teman-teman sekalian. Kay, Khairi, InsyaAllah hutang tag itu akan dilunaskan.

Salam Ramadhan buat semua...

Wasalam..

2 comments:

Kehelan said...

Fida cuti ke?
ada "apa-apa" ke? ;)

Afida Anuar said...

tak cuti pn kay..ada jek kat putrajaya ni... n takde 'apa-apa' pun..serius...hehehe


owhhh ari sabtu ni balik ganu...yeayyy...

 

Browse