Dari Sahabat Untuk Sahabat..

Friday, July 03, 2009

Bismillahirrahmanirrahim..

Pertamanya, tahniah utk sahabat saya pasangan Wan Zuriati dan Mohd Faheem dengan kehadiran puteri sulung mereka pada 30 Jun 2009 di Hospital Pakar Damansara.

Untuk pengetahuan sahabat-sahabat sekalian, anak pasangan ini masih berada di ICU dan masih dalam pengawasan doktor kerana kegagalan fungsi paru-paru(saya tak pasti nih..maaf lah). Saya mendoakan semoga Allah permudahkan urusan mereka, dan semuanya berjalan dengan lancar. Kepada sahabat-sahabat yg mulia, saya memohon sudilah kiranya kalian titipkan doa untuk kesejahteraan keluarga ini, semoga baby kembali pulih dan Allah kurniakan kesihatan yang baik untuk baby, abi dan umminya.

Jika sahabat-sahabat ingin memberi sumbangan utk merigankan beban mereka, salurkan sumbangan ikhlas kalian melalui akaun Maybank (Muhammad Faheem Mohd Ezani, No Akaun: 1622-6329-0179) atau Maybank (Wan Zuriati Wan Sulaiman, No Akaun: 1622-6331-4248).

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikulnya. Semoga usaha ini dapat membantu meringankan beban mereka..Wassalam.

-Entry dipetik dari blog Ipah-
-Gambar dicilok dari blog Ajat-

5 comments:

Tirana said...

Kesiannya baby..kecik2 dah kena cucuk sana sini..tentu mak ayah dia susah hati..Mudah-mudahan baby akan pulih secepat mungkin.

Kay said...

sayunya!

Afida Anuar said...

Kak Tirana-->hari Sabtu baru ni Fida sempat melawat mak baby, tapi tak dapat nk lawat baby sebab masih di ICU..Alhamdulillah, baby sudah tidak perlukan bantuan alat pernafasan...ada improvement..

Kay-->sian baby....

~PakKaramu~ said...

iNSYA aLLAH SAMA-SAMA KITA DO'AKAN RAMAI-RAMAI

Afida Anuar said...

InsyaAllah Pak Karamu...alhamdulillah,setakat hari ni, keadaan baby dah semakin stabil...berkat doa semua orang...

 

Browse