Kembali..

Wednesday, July 29, 2009
Gara-gara adapter modem meletup seminggu yang lepas, kami satu rumah terpaksa menahan diri dari bertenet bagai. Alhamdulillah, modem tak rosak cuma adapternya jek. Tapi tmnet tak tanggung pulak kerosakan adapter. Tanggung modem je katanya. Nak jimatkan kos, kami cuba mencari adapter modem tersebut memandangkan modem masih elok. Cari kedai komputer sekitar Cyberjaya, Putrajaya tiada. Malah kami telah habis tawaf semua kedai komputer di Mines pun tiada. Nasihat kawan, kami perlu ke Lowyat. huh! Entah bila la mau pergi tu.

Tiada pilihan lain, maka hari ni Muni merangkap ketua rumah kami telah pergi ke TmPoint Cyberjaya untuk membeli sebiji modem baru..hasilnya... Alhamdulillah...kembali ke alam maya;)

PS: Modem lama tanpa adapter tu, nak campak mana entah..huhu

7 comments:

wh0se said...

campak je ke laut..nanti lehla ikan2 main tenet gak..hehe..pape pn, salam perkenalan..

Khairi said...

lalala... patut la lama tak online, adapter meletup punya pasal.

Fida, fida... ramai tggu awk kat sini ni...

M@YaZ said...

lol .. tak bgtau .. mungkin adapter2 kat umah ni leh masuk .. hahaha ..

Afida Anuar said...

Whose-->Salam perkenalan whose..hurmmm..bole gak buang kat laut..tp cni takde laut pulak..hoho

Khairi-->takde orang tunggu pn khairi..sy tau...hehehe

Ajat-->larrr..ada banyak ke kat umah..isk isk isk...klu tau tak yah bazir duit beli modem baru...

Anonymous said...

campak je kat kedai besi buruk lalala

Afida Anuar said...

Anon-->huh,kesian dia nk campak2..erkkk

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

 

Browse