Kereta Orang Beranak.

Monday, July 20, 2009

Pertama kali aku membawa Incik Hitam pulang ke kampung, pakcik aku sudah sound suruh dibuang dua biji bantal kecil kaler krim yang aku letak di bahagian belakang Incik Hitam. Katanya, Incik Hitam kelihatan seperti sebuah kereta famili. Padahal tuannya masih bujang!

"Kak Nor, buang la bantal-bantal tu, nanti orang ingat Kak Nor dah kawin, ada anak. Pastu mesti takde orang ngurat bla bla bla", Pak Su aku.

Aku sengih jek.

Masa kenduri adik aku baru-baru ni, sepupu aku pulak sound.

"Kak Nor, apa kata Kak Nor tak payah letak bantal kecil kat belakang tu. Serius nampak macam kereta orang dah ada anak 2,3 orang bla bla bla",

Aku sengih lagi.

Baru-baru ni, ada member aku pulak sound.

"Weh, tak payah letak la bantal kat belakang tu. Serius kereta ko tak nampak macam kereta orang bujang!!"

Erkk...aku buat-buat sengih.

Apa pun, sampai sekarang, 2 biji bantal kecil kaler krim masih setia berada di bahagian belakang Incik Hitam.

"Kereta orang ada anak pun, ada anak la", aku

erkk..

12 comments:

flip said...

ada bantal pown ap salahnyer, klu benti kat kwsn rehat plus,,leyh peluk smbil tdow,,,hak3

*wink*

natni said...

saya vote utk trus kekalkn bantal dblkg

yeah!!!
peace no war
^_____^

Afida Anuar said...

Flip-->hehe,betul2 flip..bestt wooo bantal tuh...

Intan-->ekekke..mari mari..bantal 2 biji seploh ringgit...heheh..jom kita kekalkan...
~peace~

putrixue said...

lepas ni letak mainan anak lak ek...hahahah

Kehelan said...

kay pun suka letak bantal...

ada org suh letak jambangan bunga... tp bunga nak wat apa, tak jiwa keras laa... langsung nmpk cam rumah berkeluarga la plak...

bantal la best, bleh buat tido terus... hik hik hik

Khairi said...

sy cdgkan spy 'puan' fida nyah keluar bantal2 itu.

agar puan itu jadi cik dan menarik jejaka mendekati tuan punya kereta yg berstatus cik itu.

sungguh2 perkataan sy ini bkan memain hehe. sy rs kata2 paksu awk tu ada betulnya :)

natni said...

org rs kalo bujang laki mgknla kot xberapa seswai ltk bantal tuh..

kalo bujang pompuan ok jek rsnyer...

lgpon bantal tuh byk kgunaan sbnrnye...

n kalo org xbujang aka ade femli/anak kt blkg die ade pampers or botol susu kot

hahahhahahha...siler jgn mrh =)

Afida Anuar said...

putrixue-->beres, sok gi kedai mainan arr, cari yg seswai nk letak ctu..heheh

Kay-->huh, mcm dalam ruang tamu pulak nk letak bunga...hehe...betul2,bantal leh buat tido,tp jadi pemandu nk tido apanye..huhu

Khairi-->erkkk,satu kepala ngn pakcik sy pulak...adehhh..hihi

Intan-->hahaha..xmarah..x marah..tengah gelak ni..kuikuikui

Tirana said...

Kereta kak tirana tak ada bantal..so nampak macam kereta orang bujang la ye..hehehe..yahoooooooo..

Khairi said...

Hoho...

saya nak bujangkan kereta saya gak ler. eheh.

ekceli, br tingat. bantal kuning tu. dulu ada gak org tego. mcm dah berfamili. aah, betul la fida. baik buang cepat2. hehe.

syahza said...

kete cik toin ade patrick si tapak sleman

Afida Anuar said...

Kak Tirana-->huh..nnti fida pi letak bantal lam kete akak eh..ehhehehe

Khairi-->takmo buang gak..erkkkk

Cik toin-->wahhh..ni lagi berfamili beranak ni..hehehe

 

Browse