Fire Drill di pagi Selasa...

Tuesday, March 25, 2008
Pagi td agak awal aku kuar umah tuk gi keje, sbb plan nk singgah petronas jap kt precint 9 ..isi minyk,sbb minyakkye sign dh menyala n membara...nk pi isi ptg smlm, cm dh nk dekat mgrib br smpai umah, so better balik umah la dulu, isi pagi ni.. tp x sangka lak, pagi2 ni meriah lak org mai isi minyak..huhu..agak bnyk la kete, so kene beratur jap nk isi minyak.. tp relek arr, jam baru kul 8.35. :D

Lalalala, sekali nengok dh nk dekat kul 9 baru aku smpai dekat opis, masuk parking tngok cm parking dh full n de certain yg kene block, alamak!! aku lupe, ari ni de fire drill, kalau tahu aku mai awal ckit.. huhuh.. so cmne ni, terpaksa la reverse balik, pi parking kt hujunggggg nun.. jauh lak jalan, tp x kisah la, asalkn kete leh parking ngn mantapnye, huhuhu....smlm dh bca notis kt lif ckp ari ni de fire drill kul 10.30 pagi ni.. tp itu la, aku ni de syndrome short term memory loss kut...itu yang asyik lupa je tuh..hahahahaha

X sampai 20 minit je fire drill ni...rupanye, bukan bangunan aku 2310 je terlibat, tp bangunan seblah cni 2210 n seblah cnun apa-ntah-nombornye..pun terlibat.. bangunan Intel pn terlibat sama palie,huhu, klu la ko keje cni, myb time fire drill tu kita sempat buat2 gossip lagi. :D wakakaka..Kali ni dia x announce berape org yg rentung,etc etc...dlu, fire drill kat Satyam GDC, depa announce, yang terperangkap berape orang, yang rentung berape orang..hahahha.. kununnye la akibat lambat sgt kuar menyelamatkan diri..:D Ni depa setakat tunjuk cara2 nak menggunakan pemadam api tuh, sape yang volunteer nk padam api n etc etc, aku setakat nengok dah la..dh la panas terik...huhuhu.Itu je la psl fire drill, Hid sempat amik gambar fire drill ni, klu dia dh transfer, aku postkan kt cni ek? hehehehe..Till next story mori..WaAllahualamWasalam..

2 comments:

fatal1ty said...

Wow aktif menulis skang?

Afida Anuar said...

Well, it's me then..:D

 

Browse