Wordless Wednesday: Buah Hati Dari Serdang...

Wednesday, October 19, 2011

PS: Mekbu suruh habiskan sebelum kawin....

26 comments:

Kakzakie said...

Mekbu tak mahu Kak Long dia berkhayal. Heh... kalau kakak bertahun-tahun pun tak habislah Fida.

Kehelan said...

huishhh... smpt ke sblm kenduri hujung tahun ni?

Pencari Cinta Sejati said...

Buku jodoh mana kak?

sahromnasrudin said...

mcm nak buat tesis master je, fida huhuhuhhh

sahromnasrudin said...

p/s: tangkap la gambar gune kamera huhuhuhhh

sahromnasrudin said...

maksud saya kamera henset huhuhhh

Encik Khairi said...

kena habiskan cepat2 fida ;p






















pastu bg sy pinjam hehehe...

fuad ansari said...

mana sempat nak abiskan sebelum kawin...

mungkin mekbu tak tau yg akaknya nak kawin tak lama lagi kot... haishhh...

(",)

aliff muhammad said...

HABISKAN!

:D

*PAKSAAN JUA

Titisan Hujan said...

boleh hbskn nie
bc muke dpn,tgh,ending
haaa...habis sudaaa

natni said...

whoa..
ok ye btol byk
ehehehe
happy reading okek~
:)

nur aisya humaira said...

mak aihhh,byknye..pinjam 1 kak..:)

akak ak kawin ble???hehe...

~PENCHENTA~ said...

Erk. Kak Afida bukan nak kawin esok ke? Sempat ke nak habiskan malamni? Haha. :P

Azween!! said...

huihh bestnye! :D

Afida Anuar said...

Kak Zakie-->Boleh kak... dah habis separuh dah defy the sky ni...insyaAllah,2,2 bulan rasanya boleh la habiskan semua ni..

Kay-->haha, kay kay...mana ada la akhir tahun ni, calon pun tak nampak bayang lagi ni, errr..tp kalau jodoh, who knows right.. Aminnn, kalau akhir tahun ni..ehhe;)

Pencari Cinta Sejati-->eh buku jodoh ada la kat belakang2 tu, ada 2,3 bijik kalau tak silap;)

Sahrom-->tesis master lagi tebal kot sahrom..kamera saya cap ayam je sahrom, kamera tak berguna..haha, .tp awak tau la saya ni, selagi HP ni tak rosak, nak beli baru tu sayang pulak.. kalau ikutkan hati nak rembat SG2 satu..hahahah

Khairi-->kasi pinjam takpe:P...hahah

Fuad-->Aminn... akak aminkan je kata2 yang baik. Mana la tau jodoh jumpa dlm masa terdekat ni iyer dak fuad? insyaAllah..

Aliff-->InsyaAllah..skrang tengah baca defy the stars..dah separuh lebih, rasanya sebulan boleh habiskan 2,3 buku ni...err;)

TH-->eh..mana aci baca mcm tu..tak feel la:P...

Intan-->tu pun nasib baik pi sekali je..kalau pi 2 kali tatau la..mmg gila!..haha

Aisya-->nak pinjam 1? pilih2.. kat atas rak tu berlambak lagi..cheewah.. kawin..errr tatau lagi bila, pasai calon tak jumpa lagi..heh

Penchenta-->haha..pandai2 je reka cerita nak kawin besok yerr:P

Azween--> he he... pi dak big bad wolf tu? mmg best!!

shameel Iskandar said...

kalau minat gerenti boleh dihabiskan.

member saya pernah habiskan baca novel imam karya SN abdullah hussin yg tebalnya lbh krg 700 m/s(kalau saya x silap) dlm masa 2 hari.

Pastu boleh habiskan nonton vcd winter sonata dlm masa 3 hari.

budak penjara said...

mekbu??sape??mek gebu ke??haha

klu xabiskn xleh kwen er??

Pencari Cinta Sejati said...

best. tajuk apa yea?

Norsha said...

aduh fida, respeklah, ulat buku rupanya....cepat2 baca, lepas ni fokus bab kawen pulak....hehehe

NaeBlog said...

Cepat! Cepat! Habiskan....

NaeBlog said...

Cepat! Cepat! Habiskan....

NaeBlog said...

Cepat! Cepat! Habiskan....

Afida Anuar said...

Shameel-->satu malam pun pernah saya habiskan, tapi bukan 700m/s la... ;)..

BUdak penjara-->hahaha..panggilan manja utk adinda tersayang, bukan gebu, just mekbu;)... eh belasah la, tak habis pun nak kawin jugak:P

Pencari Cinta Sejati-->Tajuk? jap nak pi tengok.... Aku terima nikahnya 3 Murabbi cinta, Ya Allah aku tak ingin sendiri, Apabila hati rindu menikah, bagaikan khadijah di hati rasulullah.. tu la antaranya;)..

Kak Norsha-->takde la ulat buku sangat pun kak. cuma tak boleh tengok buku, gerammm..grrrr...hehe;)

Nae-->Nae,nak suruh cepat tu sampai 3 kali komen eh..hehe;)

IMANSHAH said...

salam

erm, buku pertama yg kita kena baca dan habiskan mungkin terjemahan juga Alquran.. Hurm berpesan pada diri sendiri

eita said...

ni kalau baca ni...tahun depan tak habis lagi ni...

Afida Anuar said...

Shah-->salam shah, thanks atas pesanan, insyaAllah tak pernah tinggal tu...

Eita-->eh habis, insyaAllah boleh habis;)

 

Browse