Ungu dan Kosong? Kita Sedondon!!..hehe

Wednesday, September 08, 2010
Selamat menyambut aidilfitri yang bakal menjelang.
Buat yang memandu pulang,
Bawa kereta hati-hati, jangan pula termasuk longkang,
Ingatlah dia yang tersayang yang menunggumu pulang,
Moga lebaran kali ini membawa seribu cahaya gemilang.

PS: Maaf di atas segala kekhilafan saya sepanjang berblogging di sini....InsyaAllah ada kelapangan dan umur yang panjang, kita jumpa di entry versi kampung pula.

Assalamualaikum..

13 comments:

Pn Kartini said...

Salam my dear dik Fida:)

Ehem!sedondon dengan siapa ek??!
Habaq mai skit!

Selamat Hari Raya..
Maaf Zahir Batin..

P/s:Balik kampung tu..drive elok2
yaa:)Ops!Purple -my fav.
colour!!!;)

Abd Razak said...

Salam sdri afida..

Moga sdri selamat dalam perjalanan kembali ke kampong..

Dengan segala kerendahan hati..
Izinkan saya memohon maaf silap dan salah..
Atas segala kata bicara yang kurang berkenan di hati..
Selamat Hari Raya..

Sesumpah said...

awhh sesumpah suka si belaju melayu ungu uhuhu

r.o.l. said...

Salam, afida, eid mubarak. Saya juga mohon maaf kekhilafan sepanjang memberi komen di sini :-D

aZr|n said...

selamat hari raya fida. hati2 balik kampung.

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Emm warna ungu mmg salah satu warna favourite lah. Ooo sidia... tu pun ungu jugalah, sedondonlah katakan. Namun, apa saja yg dipakai oleh Fida tentu cantik. Ciptaan Allah SWT mmg semuanya cantik. Molek belaka.
Dgn rendah diri juga, saya ingin menyusun jari memohon ampun dan maaf andai tuturkata tersalah bicaa. Selamat EidulFiti, Maaf Zahir dan Batin. Kalau balik ke Pulau Rusa tu, hati2 naik Pak Hitam, tak kira hari panas ke hujan jgn lari kencang sampai senyum senang....

luahfikiran said...

SALAM,
LF MENGAMBIL KESEMPATAN INI MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN. SEMOGA AMALAN KITA DI BULAN RAMADHAN DITERIMA OELH ALLAH SWT

DrSam said...

salam. Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri, jika ada tersalah dan tersilap harap dimaafkan.

Bro Bayu said...

Selamat Hari Raya Idul Fitri..moga dimurahkan rezeki (dan jodoh) hehe..saya pun mengambik kesempatan menyusun sepuluh jari mohon maafin gituh..

penjejak maya said...

salam,

selamat hari raya semoga selamat pergi balik ke kampung..

saya pun minta maaf kalau terkasar bahasa tu..

Afida Anuar said...

@Kak Tinie-->Salam my dear kak tinie..fida pun tatau sedondon dgn sapa kak..sekadar bertanya kat sahabat2 kat sini, jika mereka juga punyai baju ungu..kosong..maka sedondon la dengan fida..heheh..alhamdulillah kak tinie...selamat sampai kg tengah malam semalam..jem wooo...

@Abdul Razak-->Salam saudara abdul razak.. alhamdulillah saudara, saya selamat pulang ke kg lewat tengah malam semalam... .selamat hari raya juga buat saudara sekeluarga.

@Sesumpah==>err..eh sesumpah.hehe..fida pun suka..tp fida punya kurung tau bukan baju melayu..hahahaha

@ROL-->Salam ROL...eid mubarak.. eh saya pun sama..tp rasanya takde apa yang ptut dimaafkan sebab tiada apa pun yang rol buat salah..komen semua baik2;)

@Azrin-->selamat hari raya buat azrin juga..hati2 ya pulang ke utara...

@Tajnur-->Waalaikumusalam wbt!hehe.. mana ada si dia la Tajnur..tu kira soalan umum..sapa2 yang berbaju ungu kosong, maknanya sedondon dengan saya:P..

Alhamdulillah, saya dah selamat sampai di kg halaman...bawak Incik Hitam semalam tak leh berlari kencang, jem nya jalan, berjujuk2 kereta. Nak senyum pun susah..hehehe..

apa pun sya juga mohon ampun dan maaf kira ada salah silap dan bicara di sini..

@LF-->Salam LF..insyaAllah,moga2 diterima dan moga kita beroleh taqwa..Aminn.

@Dr Sam-->Dr..saya juga sama.. selamat pulang ke keropok lekor land!

@Bro Bayu-->Aminn bro bayu!!yang part jodoh tu dua kali saya aminkan..hehe..saya pun sama bro bayu..0-0 eh!

@Penjejak Maya-->Selamat hari raya juga buat PM sekeluarga..

en_me said...

salam aidilfitri juger wat akak afida anuar ittewww.. ja’alanallahu minal ‘aidin wal faizin, maaf zahir batin dr me yg jauh dimata..

Afida Anuar said...

@en me--> selamat hari raya juga buat en-me sekeluarga...maaf zahir batin dari fida yang jauh di mata juga..ekekeke

 

Browse