Sejati Atau Buta?

Monday, April 06, 2009
Saat kamu merasakan cinta sejati, kamu menyayangi seseorang seadanya, memahami kekurangannya dan menutupi kelemahannya sambil melihat sisi terbaiknya.

Saat cinta buta,kamu menganggapnya dia begitu sempurna hingga menutupi seluruh kekurangan yang ada pada dirinya.

Hurmmmm.....

11 comments:

Kehelan said...

gulp gulp gulp...

:)

Tirana said...

Cinta selalu membutakan mata hati kita untuk melihat kebenaran.. so Afida, berhati-hati bila bercinta..jangan jadi buta pulak nanti..hehehe

syahza said...

kisah cik toin bermula dgn cinta sejati tapi lama2 jadi cinta buta!

Khairi said...

ehem... len mcm ja ni hehe.

cinta.

define what you want.

define what you can give.

make sure you can give better than what you want.

between two person with two 'wants' and 'gives', love will balance that out. and you will know exactly when love comes.

putrixue said...

mendalam nye maksud dia, hurmm..

ini lah dia teman tidurku di waktu mlm, ngeh ngeh ngeh...

niwtode said...

aku dah lupa bagaimana rasa mula2 jatuh cinta. dah lama.. dah 7tahun aku tak jatuh cinta

syahza said...
This comment has been removed by the author.
syahza said...

cik pida, nape entry cik pida lately ni mcm x seronott jer.. jgn la.. cik toin sedih taw baca =(

M@YaZ said...

1st hint: Budak UPM :D

Afida Anuar said...

Kay-->gagagagagga...;)

Kak Tirana-->tak bercinta pun akak..cinta dalam hati dah la..hehehe

Cik Toin-->camne leh jadi camtu tu?huhuhu..

Khairi-->apabila doktor cinta berkata-kata..awk ni layak jadi pakar cinta la khairi..heeeeee

Putrixue-->mendalam ek?tak sedalam tasik putrajaya ni i rasa..kuikuikui..
(teman tidur di waktu mlm bermula mlm semalam..hehehehe)

Edot-->aku ingt hari2 ko jatuh cinta kat win tu;)

Cik toin-->cik pida pn tak sonok baca..entah la cik toin...cik pida pun tatau nk xplain cemane...erkk...gaggagaga

Ajat-->hint apa tu ajat?erkk..gagagagaga

Anonymous said...

Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes

 

Browse