Pelepas Rindu..

Thursday, March 18, 2010
Pi sana, bahagia sungguh sampai boleh timbul rasa tak mau balik Malaysia langsung dah, tapi...

PS: 'Jet lag' tak hilang lagi ni, nanti la bila dia dah hilang, rasanya baru saya boleh berblog seperti biasa kut, erkk..

Ok dah, siap-siap pergi keje dulu...bai..

13 comments:

Frodo Baggins said...

dari umrah ke?
alhamdulillah ..


>>____<<

putrixue said...

waaaa.....jeles nyeeee!!!

bila ntah ada peluang nak pegi...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Mana mungkin akan hilang perasaan rindu rumah Allah apabila doa Nabi Allah Ibrahim melambaikan hati manusia yg beriman. W/b/manapun penghidupan waqi` mesti diteruskan sehinggalah Allah menetapkan tempoh waktunya. Wallahualam

Tirana said...

Ohhhhhhh..dah balik ke? Dah mula kerja?

Semua orang yang pergi sana kata seronok.. Alahai kak tirana bila nak pergi ni...

Pn Kartini said...

Alhamdulillah..:)
Welcome back dear!:)

Kehelan said...

selaamt kembali... tak sabar nak tunggu Fida coretkan kisah di sana...

keon said...

uit.. dah balik ke? selamat semuanya ya..:)

Khairi said...

tahniah :)

sama spt kay, tak sabar tunggu cerita dari sana

unclejoe said...

tahniah..... selamat kembali semoga ibadah yang dilakukan diterimaNya...

edot said...

alhamdulillah, Fida dah selamat sampai Malaysia. dh masok keje pon.

nanti ceritalah pengalaman yg bes bes masa ko kat sana dlm blog ni tau.

Afida Anuar said...

Frodo--> yeap..alhamdulillah...

Putrixue-->insyaAllah satu hari nnti u akan dapat jejak kaki ke sana juga satu hari nnti...aminn.. jangan jeles2 eh..hehe

Tajnur-->Waalaikummusalam wbt. Memang rindu takkan pernah hilang..sampai bila2..sampai mati pun. Baru la saya tahu, kenapa orang yang pi sana, nak pergi dan pergi dan pergi lagi..insyaAllah jika diberi kelapangan masa dan keluasan rezeki, sy juga berhajat untuk ke sana lagi..insyaAllah untuk menyempurnakan ibadat haji pula, Aminnn..moga kita semua dapat berkunjung ke bumi barakah itu satu hari nnti, insyaAllah...

Kak Tirana-->alhamdulillah kak tirana..dah selamat sampai..touched down kul 11 pagi malam semalam... soknya terus pi keje..huhuh..nak buat mcm mana, dapat cuti ngam ngam...hoho..

Kak TInie-->alhamdulillah..thanks akak..

Kay-->thanks kay...kisah di sana? erkk...tunggu besok...ke malam ni?erkkk...hehehe..

Keon-->yeap..alhamdulillah bos, semua selamat... tertinggal satu benda yang nak kasi kat murni..takpa la, kat kampung bos ada kut...erk..

Khairi-->thanks,erkk..cerita2 biasa je khairi..eh ada jugak citer luar biasa..huhuhu..jap jap nak karang citer biasa dlu..heheh

UJ-->thanks UJ..Aminnnnn..

Edot-->Alhamdulillah...itu la edot,pekerja yang berjaya kan...sampai tengah hari,besok2 pagi terus pi keje..huh!..insyaAllah, jika diberi keizinan dan kekuatan untuk bercerita aku ceritakan eh..hehehe

Hidier said...

bestnye dapat ke sana..bila ye nak dapat peluang ni..

Afida Anuar said...

Alhamdulillah..besttt..sampai takmo balik..erkk..insyaAllah saya doakan hidier pun akan ke sana nanti..aminn

 

Browse