Sebab Bujang..

Sunday, September 13, 2009
Tahun lepas ada lagi orang kasi duit raya kat aku. Alasan depa sebab aku masih bujang walaupun dah kerja. Malu aku nak terima. Tapi orang dah kasi, terima jek la kan.

Agak-agaknya tahun ni aku dapat tak lagi duit raya eh?

Tahun ni aku bujang lagi.....dapat lagi kut..erkk..

hehehehe.. berangan!!!!

5 comments:

Tirana said...

Kak Tirana pulak kena tunggu tua bangka...selalunya orang bagi duit raya kat orang tua-tua..heheheh

Faridrashidi said...

Saya juga masih bujang.. tapi saya sudah bersyukur dapat merasa lemang setelah 3 tahun berpuasa dari memakannya. Duit raya dah banyak dapat :)

Afida Anuar said...

Hahah...lawak pulak baca istilah tua bangka tuh...betul2...orang2 tua kadang2 diaorang dapat banyak duit raya. Lagi banyak dari budak2 lagi. PS:Kalau tahun ni fida tak dapat duit raya, alamat fida pun kene tunggu tua bangka la baru dapat..hehehehe.

Farid, 3 tahun berpuasa dari makan lemang tuh...Alhamdulillah tahun ni dapat jugak merasa.. isk..mana aci tak raya lagi dah dapat duit raya ni:P

nhy said...

Fida, puasa ada seminggu lg ~ cptnya fast forward, haha. . =p

Afida Anuar said...

erkk..jangan marah cikgu..tetiba teringat kat duit raya...hahahha

 

Browse