Bahagia..

Monday, June 22, 2009
Istilah bahagia itu tak semestinya kita dapat apa yang kita nak..Tapi belajar menghargai apa yang kita ada..

Kan?

8 comments:

Tirana said...

Bahagia berada dalam minda kita. Jika kita fikir kita bahagia, maka bahagialah kita..hehehe..

saizulhafiz said...

entry terpendek dlm blog ni..yeah aku bc smua...aku setuju.hehehe

Kehelan said...

bahagia letak di hati, terpancar di wajah...

selamat berbahagia Fida! :)

aziz said...

bahagia bermaksud duduk kat Rumah Bahagia.. ko nk aku anta ko kat situ?

syahza said...

errrr.... tp jarang manusia menghargai ape yg dia ada... tp masih mencari kebahagiaan...

sedangkan sekiranya dia hargai apa yg dia ada, dia sudah cukup bahagia

Anonymous said...

kakno

Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal
terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.

orang kata,saya tulis je...
tiada yang terbaek pun sebenarnya..
cuma cukuplah terbaek untuk diri kita mungkin bukan pada orang!

peace!

khairi said...

InsyaAllah bahagia ada utk semua. :)

Afida Anuar said...

Kak Tirana-->InsyaAllah moga kita berbahagia selalu;)

Saizul-->sbb tu aku wak entry pendek ni, nk suh mu bc..hehe

Kay-->selamat berbahagia juge kay!!!

Aziz-->hahaha..buat lawak pulak ko nih...tp klu ko nk anto bole jek..jalan2 lawat orang2 yg bahagia kat sana..nak?erkkk

Cik toin-->Cik toin hargai tak apa yang cik toin ada?erkk

Ayah Su-->Pandai betul la ayah su berkata-kata. Kak Nor rasa ayah su bole jadi penulis terkenal ni..erkk

Khairi-->Bahagia untuk anda juge khairi di JB tu;)

 

Browse